Geplaatst: 20-12-2006 14:46
[70397] Ik heb een renault express en deze moet je altijd 2 keer voorgloeien voordat deze start, ook blijft deze dan niet meteen lopen (beetje met gas spelen) er komt wel ontzettend veel rook uit.
Iemand bekend met dit probleem?
Gr marcel