Geplaatst: 12-04-2005 20:38
[29638] Krijg net een auto te zien van iemand, en vraag hem ff of er ook airco op zit, hij zegt nee, maar ik zie onder de motorkap toch duidelijke een aircopomp. In de auto zit alleen geen schakelaar voor de airco, zoals normaal naast de binnencirculatie... en ook geen climatronic. Herkent iemand dit probleem iets aparts denk ik............... Ik hoor het wel anders moek maar een keer kachelpaneel gaan loshalen en kijken of er een kabeltje ligt. Alvast bedankt!