Geplaatst: 11-04-2005 19:21
[29570] hallo. Ik heb hier een golf met een orgineel volkswagen navigatie(groot beeld). kan iemand mij vertellen ofdat het misschien mogelijk is om tijden het rijden dvd/ tv te kijken. als ik ga rijden schakeld het systeem automatisch de aux uitgang uit. ik kan de draad van de snelheids puls gever onderbreken, maar dan heb ik geen naviatie meer. dat kan niet de de bedoeling zijn.
bij voorbaat dank