Geplaatst: 11-04-2005 21:48
hallo allemaal,
Heb hier een klein probleempje met het smoorklephuis van m'n a3 1.6 benzine.
na reiniging van het smoorklephuis(deze was vervuild) loopt de motor 1400 toeren stationair.
Komt dit omdat de adaptieve waarden gereset moeten worden, of gaat dit eventueel na een x aantal km vanzelf.
Wie heeft ervaring met soortgelijke problemen?
alvast bedankt,
mvgr,