3 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-04-2007 15:58
[78649] Tijdens het rijden gaat steeds het esp lampje banden, storings geheugen uitgelezen code: p1857 (18265) belastingssignaal, herkend iemand dit?,
M.v.g.Pieter