Geplaatst: 04-06-2005 12:21
[32593] Ik ben bezig met een ford escort 1.8td die als deze gestart wordt in eerste instantie redelijk loopt maar naar een seconde of 30 begint over te slaan en te roken (stinkt naar diesel). De timing van de brandstofpomp heb ik reeds gecontroleerd, spanning van de distributieriem is ook goed. Ook heb ik het idee dat de motor stottert bij het optoeren. Iemand een idee?