Geplaatst: 05-06-2005 16:33
Motor start zowel koud als warm normaal, maar aan 3000 toeren/minuut stottert de motor en geeft hij witte rook. Eenmaal boven de 3000 toeren/minuut rijdt de auto terug normaal. De auto ruikt ook naar onverbrande diesel als hij dat doet. De auto doet dit zowel op ralentie als al rijdend en dit telkens rond de 3000 toeren/minuut.
groetjes,universeeltje