Geplaatst: 09-06-2005 23:26
[32937] Betreft Voyager 2.4 SI met ca 180.000 km op teller. Heeft een NECAM G3 LPG installatie, en start goed bij koude motor, maar nadat deze overschakelt op LPG slaat hij meestal af, of loopt zeer onregelmatig tijdens het stationair toerental. Tijdens het rijden gaat de wagen horten en stoten. Na 1 á 2 minuten is dit voorbij en loopt de wagen prima. Als auto enkele uren stilgestaan heeft komt dit probleem NIET voor, dus de rest van de dag zijn er geen problemen. Op benzine loopt de wagen bij koude motor normaal. Mijn vermoeden bestaat dat er een temp sensor aanwezig is die niet juist werkt. Is mijn vermoeden juist en waar kan ik deze sensor dan vinden, en evt. overbruggen om de storing te overbruggen/omzeilen?