Geplaatst: 13-06-2005 22:04
Deze berlingo hikt in de opwarmfase enige keren. en als men de koppeling intrapt slaat deze af. Gemeten de druk van de opvoerpomp is 2,4 bar en de raildruk (bosch testkast)stationair 298 bar maar als de hik zich voordoet zakt deze terug naar 180 bar en vervolgens weer netjes op 298 bar te komen. ook heb ik de vergelijkingstest van de injectors gedaan hier zit wel enig verschil in 1e is -1.8
2e is 0.8 3e is 0,7 4e is -0,8 mm3
enig idee?