automatische bak schakelt slecht als hij warm is

6 reacties

Merk
Dodge
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1976
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-06-2005 23:15

[33294] hallo,

ik moet gaan uitzoeken bij een w200 van '76 waarom de automatische bak niet meer goed schakelt wanneer hij op bedrijfstemperatuur is.....bij koude start schakelt hij perfect maar eenmaal warm dan gaat het niet meer zoals het hoort....

is verbrande lucht te ruiken olie is meer zwart dan rood.....zou dit nog op te lossen zijn met niewe olie en filter?? en hoe kan ik de oliekoeler controleren ???

alvast bedankt voor jullie reactie !!!