Geplaatst: 18-06-2005 10:18
[33418] Hoi,
Er komt een ratelend geluid uit de versnellingsbak als de koppeling niet ingedrukt is, als je de koppeling indrukt is het geluid weg. Schakelen doet hij perfect en de koppeling en drukgroep zijn vervangen 3000 km geleden. Plus nieuwe olie in versnellingsbak gedaan. De klant heeft voor het vervangen van de koppeling wel een maand rond gereden met een zeer slecht schakelende versnellingsbak (drukgroep was stuk).
Zou de versnellingsbak nu stuk zijn????