Geplaatst: 22-06-2005 7:45
[33631] ls
bij ons staat een voyager 3.3. deze mist ontsteking op de middelste cilinder van de voorste bank en de daarmee samen werkende. Iemand enig idee hoe je deze bobine doormeet en of die vaker stuk gaan?? of is het aannemelijk dat er iets anders aan de hand is?
De wagen werd binnen gesleept, liep toen dus helemaal niet meer. Spontaan ging die weer op 4 cil. lopen maar de laatste 2 blijven dienst weigeren.