Geplaatst: 23-06-2005 22:30
[33729] Geachte vw collega's, ik ben zelf fordmonteur en ben bezig met een vw golf 3 met de airco. Deze heeft een te lage koelcapciteit. Heb de airco opnieuw gevuld, maar heeft niks geholpen. Het thermostatisch expansie ventiel is bij dit model niet te verstellen. Ik vemoed dat er in het t.e.v een verstopping zit of iets dergelijks. Aan de drukken is verder niks te herleiden. 3 bar lage druk, 12 bar hoge druk. Kan iemand mij advies geven uit eerdere ervaringen.
gr. Walter