2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-04-2005 14:41
[29854] hallo,
Ik moet van een golf cabrio uit 1986 de portieren even goed afstellen/afhangen. Hoe moet dit?