Geplaatst: 19-04-2005 15:26
[30048] Wie weet er een oplossing voor het volgende probleem,
Brandstof verbruik is hoog, motor loopt niet echt 100% zeker niet als je na decelareren weer iets gas geeft houdt dan iets in en hoor je de motor als het ware verzuipen. verder geeft hij soms alle foutcode die er te vinden zijn die dus ook geen betrekking hebben op ons probleem na reset duurt het soms 4 weken voor de problemen weer op treden, na overleg Ford is de luchtinblaaspomp, computer, luchtmassameter al vervangen maar heft niets geholpen. Alle massa verbindingen zijn ook schoon en goed.
Wie heeft er nog iedeen (volkswagen ook al geinformeerd)!!
Alvast bedankt.