Geplaatst: 21-04-2005 13:15
[30164] Versnellingspook gaat wel in achteruit, maar in bak niet. Ca. 3 weken geleden een felle tik gehoord bij achteruitrijden. Nu dus niet meer achteruitrijden. Is dit een veel voorkomend probleem? Evt. bout(jes) gebroken?