Geplaatst: 21-04-2007 9:47
[78874] Deze auto heeft een accident gehad en radiator waardoor ook olie van de automatische versnellingbak stroomt was stuk. nu is alles terug in orde en moet ik het bijvullen, hoe zou dit moeten? is daar een diagnose apparaat voor nodig