Geplaatst: 21-04-2007 12:17
Als motor koud is start direct en loopt goed zodra motor naar 90 graden gaat slaat deze abrubt af zowel stationair als hoog in de toeren. Hierna pakt motor niet meer aan, pas als motor koud is wel weer.
Ik heb de lambda sonde al vervangen maar dit mocht niet baten.
Wat kan het probleem zijn ?????
Bij voorbaat dank;