Geplaatst: 21-12-2006 22:04
Hoi,
Deze auto zou soms inhouden als er wordt gestopt voor een stoplicht, gasgeven wordt niet op gereageerd en dit duurt ong. 15 tot 20 sec.
Er zijn geen fouten gemeld, gasklephuis is reeds vervangen(dealer) zonder resultaat.
Zit er op dit type trouwens een electronisch gasklephuis op of niet. Ik zie wel een gaskabel lopen maar het kan zijn dat deze een potmeter aanstuurd?
Komt dit iemand bekent voor?
Alvast bedankt.