Geplaatst: 26-12-2006 7:22
[70734] hallo ik heb een probleem met mijn waarschuwings lampje (rood uitroepteken)
dit gaat regelmatig branden
wagen is uitgelezen en geeft geen foutmelding aan
de remblokken zijn vv contacten zijn ok
remolie is ook ok
wie heeft hier al eens problemen gehad grtjs