lampje uitroepteken gaat branden

6 reacties

Merk
Audi
Model
A6
Type
Onderwerp
Motorcode
1900 tdi
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-12-2006 7:22

[70734] hallo ik heb een probleem met mijn waarschuwings lampje (rood uitroepteken)

dit gaat regelmatig branden

wagen is uitgelezen en geeft geen foutmelding aan

de remblokken zijn vv contacten zijn ok

remolie is ook ok

wie heeft hier al eens problemen gehad grtjs