Geplaatst: 23-04-2005 14:35
[30246] De distributie staat op tijd. Ik heb de katalysator leeggehaald en de nokkenas bekeken (niet versleten), maar blijft inhouden en af en toe stotteren onder het rijden. Wie kan mij hier meer over vertellen. Hij houd in op zowel gas als op benzine. Co is wel te hoog, maar lamdawaarde is goed.