Geplaatst: 23-04-2005 21:15
[30265] hallo ik heb een opel astra G 2,0DTL van 2000
ik heb er gisteren cruise control ingebouwd dat kon je er zo opzetten! andere hendel erin en dat is het.
maar nu heb ik een vraag:
zou er ook al een voorbereiding zijn gedaan voor een boardcomputer achteraf nog aan te sluiten.
(dus andere hendel en beeldscherm).
ik hoor het wel
groetjes
stefan.