Geplaatst: 22-04-2007 19:52
[78964] Hallo,
Van mijn a4 avant 2003, is de trekhaakkogel vast geroest, het betreft hier een originele afneembare trekhaak, nu heb ik de kogel er afgekregen maar de draaiknop is overleden, weet iemand of je deze kogels kunt laten reviseren, of heeft iemand zo'n kogel liggen?
Graag hoor ik van jullie,
M.v.g.Pieter de Jager