Geplaatst: 23-04-2005 21:31
[30267] Hallo Vrienden
Ik werk bij vw maar heb een rover prive
ik dacht zo'n honda motor is toch betrouwbaarder
maar nu heeft hij me toch in de steek gelaten
hij is stilgevallen en ja hij heeft een G3 gasinstallatie
ik heb geen vonk meer en er komt nog wel druk op de benzine gallery.Ik heb de onsteking versterker vervangen en mijn bots-schakelaar staat ook ingedrukt
de onsteking spoeltjes hebben allemaal een weerstand van 3.7Kohm
en geven allemaal wisselspanning af
verder is de primaire weerstand van de bobine 1ohm
en de secundaire weerstand 14,7Kohm
graag zou ik weten of deze waarden juist zijn en of er nog andere dingen zijn die ik kan controleren
b.v. hoofdrelais
Mvrgr Symon