Geplaatst: 25-04-2005 13:52
[30345] Het maakt niet uit of de motot warm of koud is.
Foutcode's uitgelezen en temperatuur sensor van computer vervangen, termostaat is ook al vervangen.
De auto doet het niet altijd,maar wel een paar keer in de week.Na het afslaan start de motor goed.
Wie heeft er tips?