Geplaatst: 25-04-2007 21:31
gaat over een patrol y61 3000 turbo diesel van de éérste modelen
deze auto heeft 100000 km gedaan
het slecht draaien is zo een 2tal maanden geleden begonnen en was maar ééns af en toe
nu kan je het altijd hebben bij het starten maar dan wel geen gas geven dan draait de motor zoals op 3 cilinders
bij het rijden kan hij bij het stoppen aan rode lichten wel ééns stilvallen als je start en heeft dan wel gas draait de motor wel goed voor derest rijdt de auto heel goed
bij het starten en geen gas geven maakt (denk ergens aan het vliegwiel) veel lawaai maar bij het starten wel gas geven is het lawaai veel minder we denken dat het vliegwiel veel teveel speling heeft
deze auto heeft nog een probleem bij warm weer komt de motor te warm enkel op snelwegen ook zonder remorque
veel problemen toch
hij heeft ook geen waterverlies