Geplaatst: 25-04-2007 22:02
[79170] Wij hebben hier een corsa c die stil gevallen is ; bij controle staat er mazout in de stekker van de stuurdoos ( bovenaan de motor ) in de voorste stekker ;
ik begrijp echt niet hoe deze mazout in die stekker kan , er is geen merkbaar mazoutverlies aan de motor
wij hebben nu zo 2 wagens staan
iemand een idee ?