Geplaatst: 30-12-2006 16:10
[71057] hoi ik heb een swift staan die soms in een keer aanslaat en soms flink moet door starten als deze koud is
tevens houdt deze in bij het accelereren tusssen de 2000 en 3500 toeren meest merkbaar 1e 2e 3e versn.
div metingen gedaan bobine teveel weerstand vernieuwd luchtspleet hallgever opnieuw afgesteld ontsteking afgesteld
wie heeft zo iets al meer meegemaakt ?
groetjes mario