gloei probleem sharan

6 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Sharan
Type
Onderwerp
Motorcode
AFN
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-04-2007 15:00

[77713] Wij hebben een probleem met het gloeisysteem van een sharan het gloeilampje brand maar heel even en als je de temperatuur sensor lostrekt gloeit hij gewoon goed en de gloeistiften zijn ook nog prima... en hij slaat ook slecht aan maar moet hij bij buiten temperaturen als deze wel voorgloeien????

GR Ralf