Geplaatst: 02-04-2007 15:00
[77713] Wij hebben een probleem met het gloeisysteem van een sharan het gloeilampje brand maar heel even en als je de temperatuur sensor lostrekt gloeit hij gewoon goed en de gloeistiften zijn ook nog prima... en hij slaat ook slecht aan maar moet hij bij buiten temperaturen als deze wel voorgloeien????
GR Ralf