Geplaatst: 04-04-2007 10:19
Bij bovenstaande auto het volgende probleem. Als de auto stilstaat dan loopt deze perfect stationair. Ga je rijden met de auto dan loopt deze gewoon goed. Het gaat fout als je onder het rijden de koppeling intrapt en de motor stationair moet gaan lopen. Het toerental begint dan te schommelen tussen 400 en 1200 tpm. Vaak slaat de motor dan ook af. Als de motor niet afslaat en je laat de auto uitrollen tot deze stilstaat, begint de motor ineens
weer perfect stationair te lopen. Maak je weer snelheid en trap je de koppeling weer in, begint het toerental weer te schommelen. Staat de auto dan weer stil, loopt deze weer perfect stationair. Wie helpt me op weg.