Geplaatst: 02-04-2007 17:37
[77721] Hoi
Deze morgen was de auto al rijdend stilgevallen. Eerst zijn er enkele lampjes beginnen branden in het combi. maar de auto reed nog perfect.
Na ongeveer 6 km is de auto stilgevallen en kon niet meer gestart worden: de batterij was volledig plat.
Ik heb hem gestart met kabels en de dynamo geeft 13.5-14.10V wat goed is,na half uurtje draaien was de batterij terug opgeladen. Ik heb hem uitgelezen en krijg de foutcode 01117 wat dus slaat op de dynamo. Wat kan nu de oorzaak zijn dat de auto stilgevallen is.
Stroomkabels zowel + als - zijn ook ok