5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-06-2005 10:03
hallo
onze nubira station rijdt verder prima. Maar het is alleen dat deze inhoud bij het wegtrekken en als er wordt geaccelereerd. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
m.v.g. jeroen