Geplaatst: 22-10-2005 12:13
[40810] hallo mensen .
een kennis van me heeft een renault 5 1.3 en nu was haar klacht dat het soms net was als dat ze haar gaspedaal ntrapt dat er dan niks gebeurt , hoort dan ook net toerental niet verhogen .
nu heb ik de auto meegenomen en als ik er in rijd met koude motor is het net alof hij verzuipt als je het gas pedaal intrapt .
weet iemand waar ik moet gaan zoeken of heeft er iemand ervaring mee ?
alvast bedankt
gr bjorn