Multi info display

2 reacties

Merk
Opel
Model
Omega
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-10-2005 22:13

[41065] Wie kan mij helpen?

Ik heb mijn MID vervangen i.v.m. de puntjes die wegvallen.

Met precies dezelfde nummers en aansluitingen.

Wie weet welke ecu-code ik moet programmeren voor mijn auto.

Het betreft een Omega-B X25XE uit 1997, handgeschakeld, 225/55/16 banden en zonder xenon.

Mocht je eventueel nog meer informatie moeten hebben over de auto, dan hoor ik dat graag.

Groet Danny