Geplaatst: 25-10-2005 22:13
[41065] Wie kan mij helpen?
Ik heb mijn MID vervangen i.v.m. de puntjes die wegvallen.
Met precies dezelfde nummers en aansluitingen.
Wie weet welke ecu-code ik moet programmeren voor mijn auto.
Het betreft een Omega-B X25XE uit 1997, handgeschakeld, 225/55/16 banden en zonder xenon.
Mocht je eventueel nog meer informatie moeten hebben over de auto, dan hoor ik dat graag.
Groet Danny