Geplaatst: 25-10-2005 20:54
[41056] Mijn golfversnellingsbak maakt een ratelend geluid. Zodra ik de koppeling indruk is het geluid weg. Laat ik de koppeling los begint het weer.Bij koude motor is het geluid haast weg,maar zodra de motor warm is hoor je het weer.
Heeft iemand dit ook gehad/of wie kan mij vertellen wat dit geluid kan zijn.
Bak is van het type 2Y