Geplaatst: 28-10-2005 20:20
[41249] halo
ik heb hier een 1,6 16v ecotec astra uit 07-1995
en die loopt raar
stationair normaal dan geef ik even 4000rpm dan gas los en valt hij weer uit zodra hij stationair wil gaan lopen
dan start ik hem en loopt dan echt super raar ploffen en stotteren
en als ik hem dan even op toeren hou loopt hij op een gegeven moment weer normaal
tot ik hem weer volgas intrap en stationair wil laten lopen
dingen die ik al gedaan heb zijn:stappenmotor gereinigd gasklephuis(waren alle 2 zeer vies) nw bougies
wie kan me verder helpen
gr.kobus