Geplaatst: 30-04-2005 9:40
[30630] Enige tijd geleden hebben wij bij deze auto de voorschokbrekers vervangen. De klant komt later bij mij met de opmerking dat de stofhoes rechts niet is gemonteerd. Ik wist niet beter dan dat voor het vervangen van de schokbreker, de veerpoot geheel moest worden verwijderd en ik dacht dus dat mijn monteur het rubber vergeten was te monteren. Ik moest het dan ook voor garantie vervangen.
Nu blijkt dat je de schokbreker kunt vervangen zonder de veerpoot te vervangen. En vind ik dat de klant het moet betalen. Wie van jullie kan mij helpen aan een originele of duidelijke inbouwinstruktie van de schokbrekers zodat ik de klant kan laten zien dat het twee verschillende zaken zijn.
Autobedrijf Sido Schat
De Roef 3
9206 AK Drachten
Alvast bedankt.