Geplaatst: 02-05-2005 21:00
[30763] hallo
ik heb een gti uit 1995 nu is mijn probleem dat als ik de auto start hij gelijk weer uitvalt na een paar keer proberen start hij eindelijk wat kan hier de oorzaak van zijn volgens een monteur loopt de motor goed maar wat kan het technish zijn?
bedankt alvast