Geplaatst: 10-01-2007 21:34
Auto komt in de werkplaats. Loopt niet meer. Opvoerpomp in tank defect, vervangen en loopt weer goed. Voor ong. één uur. Moterstoring lampje gaat branden en geen vermogen. Foutcode uitgelezen, inspuitdruk laag. Moter loopt niet meer dan 2300 TPM en valt na ong. 10 sec. stil na ong. 4 keer starten slaat moter weer aan en na 10 sec. weer af. Gemeten, geen spanning op opvoerpomp in de tank. Na 4 keer starten weer wel en moter loopt weer voor ong. 10 sec. Dit herhaalt zich telkens. Brandstofpomprelais doorgelust maar slaat na 10 sec. weer af. Volgende dag verder gekeken. Moter blijft gewoon lopen maar geen vermogen max. 2300 toeren en storingscode blijft telkens. Klein detail bij afzetten sleutel eruit blijft ong. 3 sec. doorlopen en slaat daarna af. Wie weet de oplossing?