Geplaatst: 04-04-2007 14:09
[77849] Wij hebben een A3 staan met waterlekkage als het dashboardkastje eruit is zie je een zwarte plaat tegen het schutbord aan geschroeft daar langs stroomt het naar beneden maar er valt voor de rest weinig te zien. Ik dacht laat ik het eerst hier even proberen voordat ik het hele dashboard eruit ga halen. ontwatering is trouwens overal goed.
Ralf.