Geplaatst: 03-05-2005 17:11
Ik ben bezig met een galaxy 2.3 dohc uit 1998.
De motor is afgeslagen en wil nu niet meer aan de gang.
Als ik wagen op contact zet of start gaat de brandstofpomp niet lopen en tijdens starten heb ik ook geen ontsteking.
Ik heb de aanstuurdraad van het brandstofrelais aan massa gelegd en dan loopt de pomp wel.
De computer stuurt dus niet aan, hierbij komt nog dat ik met de WDS tester van Ford geen communicatie krijg met de computer.
Ik vermoed dus dat de computer geen spanning krijg of stuk is.
Heeft iemand ervaring hiermee??