Probleem met stationairloop en schokken op vollast..

8 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-05-2005 10:46

[30904] Goedenmorgen allemaal...

Mijn golf 2.0 8V GTI motorcode 2E van 1992 heeft het probleem dat hij af en toe stationar staat te pendelen en dan ook bij doortrekken in de versnellingen inhoud.. lijkt op brandstoftekort..

Nu heb ik laatst bij groot onderhoud al bougies, verdeelkap + rotor, bougiekabels vervangen. Ook de bobine met eindtrap is reeds vervangen door een gemodificeerd type en tevens is het brandstoffilter al vernieuwd..

Laatst heb ik al de spoel van de stappenmotor doorgemeten en de gaf gewoon een goede waarde en ook de koelvloeistoftemperatuurmeter (4 draads) is goed..

Ik begin nu te denken aan de luchtmassameter.

Heeft iemand al eerder met dit bijltje gehakt of heeft iemand tips voor mij?

Bij voorbaat dank

Jordy