Geplaatst: 11-04-2007 15:48
[78308] hallo,
ik heb een golf 2 1.3 in onderhoud vwaarvan de olielampje af neen toe knippert.
ik heb de zenders vervangen en de olie pomp maar brand nog af en toe.
weet iemand de oorzaak?en kan mij helpen.misschien de motor zelf??