Geplaatst: 09-05-2005 16:00
[31109] heb hier een 1.6 van 1997 gaat soms pomp relais tikken en dan verzuipt de auto soms gaat het weken goed wie kan mij verder helpen en wie weet of je de ecu kan wisselen met sloper heeft wel immobilizer b.v.d c.folmer