Geplaatst: 23-11-2006 10:12
[68547] Temperatuur komt tijdens het rijden niet hoger dan 60 graden
hebben waterpomp/standkachel/thermostaat (2x)/ vervangen.
Wie weet bij welke temp. deze standkacel moet gaan werken
Wij hebben er al heel veel tijd ingestoken zijn eigenlijk ten einde raad.
Henk,