Temperatuur te laag

4 reacties

Merk
Seat
Model
Alhambra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 tdi
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-11-2006 10:12

[68547] Temperatuur komt tijdens het rijden niet hoger dan 60 graden

hebben waterpomp/standkachel/thermostaat (2x)/ vervangen.

Wie weet bij welke temp. deze standkacel moet gaan werken

Wij hebben er al heel veel tijd ingestoken zijn eigenlijk ten einde raad.

Henk,