Geplaatst: 24-11-2006 14:02
Wordt er gek van.
Fiesta wil vaak niet hoger in toeren en trekt dan niet-slaat af.
Heb al meerdere sensoren-bobine gewisseld met dezelfde auto-motor.
Storing geheugen geeft aan. 1270 toerenbegrenzer buiten bereik.
Heeft er iemand een idee.
Groet dimitri