Geplaatst: 15-04-2007 15:03
hallo,ik heb een astra gsi die al een tijdje last heeft van een nogal vreemde storing,daarvoor heb ik hem al een keer voor laten uitlezen en hij gaf geen storingen aan.
als de motor start dan loopt hij als een zonnetje.
soms gaat het motorstoringslampje spontaan aan tijdens het rijden,als hij dan stationair draaid en het lampje brand weer,is de motor niet meer aan tekrijgen,hij gaat wel mooi rond.
brandstofpomp vervangen en brandstofpomprelais.
vonk heeft hij,en in de brandstof rails heeft hij benzinedruk.als ik hem start met remreiniger in het inlaatsysteem doet hij het even en wil meteen afslaan.
ik denk zelf aan de ontstekingsmodule,of toerentalsensor,want me toerentellerwijzer gaat met starten soms zomaar omhoog.
ik hoop dat iemand dit probleem kent of ideen heeft. gr daan