Geplaatst: 14-05-2005 16:59
[31416] Mijn collega heeft kans gezien om zijn distributieriem stuk te krijgen, hij heeft een 2.0 16 klepper.vraag,Wie weet er een kop voor zo'n ding voor een schappelijke prijs, die arme jonge werkt in een garage dus je weet dat de beloning minimaal is.
Groeten Oldtimer.