2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-04-2006 12:36
[53011] Hallo
Bij deze auto 6v instellatie zit achter de bobine een zwart kastje.
Die is verbonden met de + en de -.Is dat een voorschakelweerstand? Kan ik dat weglaten?
Groetjes Dick.