Geplaatst: 02-04-2006 1:52
[52996] Probleem ontstaat vanaf 3000 rpm, de luchtkleppen in het inlaatspruitstuk worden niet meer geopend, waardoor er uiteraard onvoldoende lucht de cilinders in stroomt.
En er een groot vermogens verlies ontstaat, ben al bij mijn collega's van de Ford geweest, en hebben samen gekeken, mogelijk is er bij iemand iets bekend over dit probleem, de kleppen zijn gewoon gangbaar, maar de aansturings servo wordt, of niet aangestuurd door de ECU, of werkt zelf niet, heb de servo al uit elkaar gehad, en de motor getest, deze werkt wel naar behoren.en als ik deze aanstuur met 12v open de kleppen wel.